Finns det någon som inte har Facebook nu för tiden? Förutom min mamma då förstås. På Facebook får man inbjudningar till både det ena och andra. Idag skickade Cecilia, min dotter, en "test" eller vad man ska kalla det, som hette Relationsresan:


"Du har säkert massor av bra kompisar på Facebook. Men hur fungerar ni ihop i verkligheten? Vem känner dig bäst? Skulle ni klara av att resa ihop? och hur långt skulle ni i så fall komma? Med relationsresan kan ni testa er relation på säker mark."


Ok, för att göra Cissi glad så svarar jag på frågorna för att veta om vi passar varandra i att resa tillsammans. Och det gör vi ju tänkte jag. Det betyder att detta skulle bli lätt som en plätt. Självklart så kan mor och dotter resa tillsammans utan problem. Jag svarar på vad jag tror Cissi har svarat och väntar in resultatet: 


"En mardrömsresa (20%) Ni ska nog inte resa ihop än. Reserekommendation: Gå till biblioteket och läs resetidningar ihop."


Jo men tjenare! Därefter så skickades ett meddelande till henne om resultatet:


"Bodil Thompson har en värdelös relation med Cecilia"


Jaha, nu är det slutrest .. eller så bara skrattar man åt det. Ok, ska vara ärlig, jag skickade testet vidare till några vänner där dom i sin tur får svara på vad dom tror jag har svarat på frågorna. Ska bli spännande och se om man får någon alls med sig hädanefter. Jo, jag tror visst att detta var ett mycket seriöst test....


Tillägg: Skickade även till dottern såklart och hennes resultat blev 40%. Se kommentarer. Innebär det att hon kan åka med mig men inte jag med henne? Hmm, hon vill nog bli bjuden på resan. Det ligger en räv bakom detta..*tror*...


Apropå resor .. Lägger in en bild på mina hittills gjorda resor



4 kommentarer:

Christina sa...

Jag gjorde det där testet på din uppmaning, jag fick inget resultat! Vad kan det betyda? ÖH?

Bodil sa...

Det var lite konstigt, det kom direkt efter frågorna men ingen annanstans. Så jag kopierade det där innan jag surfade vidare. men jag har väl fått ett resultat från dig antar jag

Cecilia sa...

En äventyrsresa (40%)

Om ni är öppna mot varandra, så kan det kanske bli en okej resa...men hoppas inte för mycket på det.

Reserekommendation: En korthelg i London

Bodil sa...

Just det..London vore något..."ett land till"...

Skicka en kommentar