Vill bara visa (och skryta) min underbara mycket sena julklapp av världens bästa make. Julpaketet, med klappar och annat gott till oss alla här, var på resande "fot" i en månad, så vi båda hade börjat tappa hoppet om att det skulle visa sig överhuvudtaget. Maken, Billy som han heter, var inte såå glad om det skulle komma bort, och det förstår jag nu eftersom han smugit ner diamantörhängen på nästan 1 carat hos en nalle!! Undrar om han vet att varornas värde inte får överstiga 500 kr per person. Mycket vågad make vill jag säga! Men tack o lov så kom paketet den 11 januari. När det var skickat? 12 december och 14 december lämnade lådan USA, så visst kan man undra hur många jordvarv det blev... 
Förresten, jag har köpt min första semla idag...

5 kommentarer:

Cecilia sa...

jag behöver tofflor! :D

Bodil sa...

du och Annika har såna där beiga med lurv på, alla tofflor är inte med på bordet, men ni får två var, en per fot!

Anonym sa...

there is a piar for all in my lovly swedish family. but pink for the wifey.
Billy aka the hubby

Sofie sa...

Vad skönt att ni fick fatt i det! Fick ni leta rätt på det själv eller ramlade det till slut in på postombudet där det skulle?

Anonym sa...

Diamantörhängen..OJ,OJ ;)/AME

Skicka en kommentar